"Si no saps què fer dins l'area, marca i després discutirem les opcions" Bill Shankly (Liverpool)

"L'esport pot ser injust, però sempre et posa en el teu lloc"

dilluns, 12 de juliol del 2010

Dani Jarque


La mort de Dani Jarque em va tocar especialment. I més quan, un dia abans de la seva desgraciada mort, estava a punt de fer un post en el meu anterior blog en el qual em preguntava "per què el Barça volia anar per Txigrinski quan hi havia un noi català que estava meravellant a la posició de central al RCD Espanyol". Jarque va ser protagonista al Soccer City, aquest diumenge a la nit. Lo puto crack li va dedicar el gol del triomf gairebé un any després dels maleïts fets d'aquella trista habitació de Florència. Sabia que Iniesta i Jarque eren bons amics...
Recorda

El de Fuentealbilla va demostrar, davant de milions de persones de tot el món, que és un gegant. Una persona d'aquelles que no n'hi ha i que no ho ha tingut fàcil a la vida. Fa anys que el vaig conèixer i sé del que parlo.
Avui, la plantilla de l'Espanyol ha començat la pretemporada i ha tingut paraules d'agraïment pel 8 del Barça. El capità David García ha assenyalat que "vaig viure un moment de molta emoció. Sabia que eren grans amics i m'esperava un detall. Iniesta, al marge de ser un gran futbolista, és una gran persona". Ferran Corominas, en canvi, no s'ho pensava pas. "Em va emocionar. Vaig plorar per la victòria, per Jarque i per Iniesta", ha dit un dels millors amics del desaparegut central. "Sempre durà Jarque al cor", ha destacat Moisés Hurtado que no ha tingut problemes en qualificar Iniesta "d'excel·lent persona i enorme jugador".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada