"Si no saps què fer dins l'area, marca i després discutirem les opcions" Bill Shankly (Liverpool)

"L'esport pot ser injust, però sempre et posa en el teu lloc"

dimecres, 16 de març del 2011

Siro López dimiteix després que el seu web relacionés el tumor amb el dopatge


El periodista Siro López era, fins aquesta matinada, el director del web Defensa Central. Aquest article desfortunat publicat en aquest racó del madridisme més els comentaris d'alguns desgraciats que vinculaven el tumor d'Abidal a l'ús de les drogues han fet que Siro López es mostrés avergonyit i abandonés aquest web. Ara, en aquest racó de la xarxa que s'autobateja com la Pasión por el Real Madrid ha aparegut un missatge en el qual es desitja la ràpida recuperació del blaugrana. S'acompanya amb aquesta nota. Una nota que no hauria d'haver-se escrit mai:

"Nota de la Redacción: Da igual los colores que defiendas. Cuando un ser humano está pasando por un momento delicado de salud, hay que volcarse con él. Y Abidal, que será operado este viernes de un tumor, sólo hay que desearle lo mejor. Por eso, la Redacción DC quiere pedir una pronta recuperación para el lateral del Barcelona. ¡Mucho ánimo! Y a todos aquellos que se alegren del mal ajeno, o que busquen relaciones con el doping donde no las hay, ya les avisamos que serán silenciados de inmediato. Ser madridista es sinónimo de ser respetuoso, y los irrespetuosos aquí no tienen cabida".

Quina diferència amb els missatges de Twitter de Kaká: "Que noticia más triste sobre Eric Abidal, un tumor en el hígado!! Vamos a rezar por él también. Que Dios le bendiga!! #forçaabidal" i de Cristiano Ronaldo: "Espero que le vaya todo bien a Abidal, y que vuelva a jugar pronto". Dos senyors. A més, em consta que Karim Benzema i Lass estan anímicament molt tocats. Coneixent Siro López, el periodista ha d'estar destrossat.

Siro López, emprenyat com una mona
De fet, va trucar a Punto Pelota per anunciar en dimissió en directe la seva dimissió i carregar contra els qui no tenen respecte per un jugador de l'equip rival, en aquest cas, el FC Barcelona.

Siro: "Ha habido un malnacido, un hijo de la gran puta, porque no se puede decir de otra manera, que ha publiciado en el foro que la enfermedad de Abidal tiene que ver con un posible dopaje del FC Barcelona". "Eso no lo ha escrito nadie bajo mi responsabilidad, sino que ha sido alguien ajeno que ha evitado los filtros de los tres moderadores que tenemos para los foros". "Por todo esto he anunciado a la gente que me pidió que me hiciera cargo de esta página que dejo su dirección porque soy el director y este es un asunto que queda bajo mi responsabilidad".



"Yo entiendo que el que no me conozca pueden pensar que yo estoy detrás de una asquerosidad como esta y no quiero llegar a esto. Lo que más me duele es que malnacidos de la profesión puedan poner en duda que yo puedo estar detrás de todo esto". Siro, et crec. Siro, comparteixo el teu dolor. Una abraçada al gallec que sempre, sempre s'ha esforçat per parlar en català!.

1 comentari:

  1. Doncs quina putada per al tio ... veure's afectat pels comentaris d'altres!!! Això és el que passa que es tira la pedra i s'amaga la màniga ... qui hagi sigut el qui ha començat tot això deu estar molt orgullós de sí mateix!!!! indignant!!!!!

    ResponElimina