"Si no saps què fer dins l'area, marca i després discutirem les opcions" Bill Shankly (Liverpool)

"L'esport pot ser injust, però sempre et posa en el teu lloc"

dimecres, 18 de maig del 2011

Abidal ven tots els seus cotxes per ajudar els nens


"Les meves prioritats han canviat després de l'operació" ha explicat el lateral del Barça, Eric Abidal. "Em miro la vida d'una altra manera. Hi ha coses útils per viure i altres que no. Per això, m'he venut tots els meus cotxes i destinaré els diners a ajudar els nen@s petits. És millor invertir en hospitals".

El francès és un home amb grans valors. Al marge d'esperar la renovació de contracte (al contrari que altres futbolistes ell no demana més diners, sinó més anys) no va voler signar-lo al llit de l'hospital tal i com es veu que li hauria insinuat. Abidal volia comprometre's amb el Barça quan estigués segur que podria tornar a jugar a futbol.

El de Lió, que ja ha avançat que es retirarà a Barcelona i que segueix estudiant català a tota màquina, ha reconegut que "viuré a Catalunya perquè m'agrada. Aquí hi ha una vida espectacular".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada