"Si no saps què fer dins l'area, marca i després discutirem les opcions" Bill Shankly (Liverpool)

"L'esport pot ser injust, però sempre et posa en el teu lloc"

dissabte, 22 de maig del 2010

Amb qui s'ha d'anar avui? Inter? Bayern? amb l'àrbitre? Buf!


Una cosa és clara. Tant si guanya l'Inter com si guanya el Bayern la final de la Champions del Bernabéu d'avui, llombards i bavaresos estan en disposició de guanyar el triplet. Però, què hem de fer avui? Amb qui hem d'anar? Jo ho veig així:

Inter: Vagi per endavant que sempre m'he declarat i sempre em declaraé incondicional de Samuel Eto'o. (Pep, no t'ho perdonaré mai). Per tant, em faria molta gràcia que el camerunès es proclamés campió d'Europa per segona vegada consecutiva amb dos equips diferents. Ara be, no hem d'oblidar Mourinho. No li tinc especial ràbia, ni em preocupa el seu immediat fitxatge pel Reial Madrid (el Ser Superior hauria de decidir a quê vol jugar i si té els jugadors indicats pel portuguès) però una cosa és clara. Ara per ara, en Mou odia tot el que faci farum de blaugrana.

Bayern: Els bavaresos sempre m'han caigut simpàtics. El cervell humà (per raó de supervivència) tendeix a recordar només les coses bones i, per aquest fet, Van Gaal està a un pas de convertir-se en entranyable per a la parròquia blaugrana. L'holandès està treballant per aplicar el futbol de'n Pep al Bayern i la seva aposta ofensiva em fa mirar-lo amb simpatia. Mark Van Bommel, el primer capità estranger de la història del Bayern, té un recent passat blaugrana i ningú li podrà retreure que es va lliurar en cos i ànima als interessos dels catalans.

Buf! i tu, com ho veus?

1 comentari:

  1. yo amo a Milito. voy (fui) con el inter x él y no me decepcionó ;)

    ResponElimina