"Si no saps què fer dins l'area, marca i després discutirem les opcions" Bill Shankly (Liverpool)

"L'esport pot ser injust, però sempre et posa en el teu lloc"

dissabte, 21 d’agost del 2010

Sis milions per Sergio García?

L'Espanyol és collonut. Ho sento, però és collonut. Fitxa tot un campió d'Europa, com Sergio García, per... sis milions d'euros! Em pensava que era una broma quan ho vaig llegir al web del Betis. Però sembla que va seriosament! Sis milions d'euros per un jugador més que devaluat. Si, com a molt, jo en pagaria entre dos i tres! Si no el volia ningú! Ara, val a dir-ho, els que representen el davanter del Bon Pastor són uns cracks. Robar sis milions a l'Espanyol té mèrit. Jo també vull que em representin! Vendrien una tona de gel als esquimals! A qui haig de trucar?

Seguim. Ho sento. Però has perdut l'aposta que tenies amb mi. Et preguntava no si es lesionaria Iván de la Peña, sinó quan ho faria. Doncs ja està. El càntabre, fidel a la seva cita amb les lesions, ja està desfollant la margarida per veure si s'opera o no. Per cert, també et preguntava quantes lesions tindria enguany i quants partits jugaria... Encara hi ets a temps!

Però n'hi ha més. Em preguntava quan malvendrien Nico Pareja (el jugador amb més qualitat de la plantilla amb diferència) i ja tens l'argentí camí de Moscou. El seguirà Moisés Hurtado? El regalaran a Valverde i l'Olympiacòs? Diuen que l'aposta de Pochettino és Forlín. Juas, juas. Si l'única gràcia de Forlín serà quan hagi de defensar Forlán!

No em ficaré amb Mattioni. Ningú s'ha de riure s'una lesió gravíssima però sembla que l'Espanyol hagi trepitjat merda. Sis mesos fora dels terrenys de joc significa que la gran aposta es perdrà, pràcticament, tota la temporada.

I Dátolo? El fitxen i després resulta que ha estat portada de la revista gai per excel·lència de l'Argentina. Què en diran els progressistes, intel·lectuals i dialogants Brigadas Blanquiazules?. Pobre Espanyol.

2 comentaris:

  1. Forlin-Forlan .... ahhhh jajaja .... boníssim!

    ResponElimina
  2. has encertat Joan: acaben de vendre Moses al Olimpiakos !!!!

    ResponElimina