"Si no saps què fer dins l'area, marca i després discutirem les opcions" Bill Shankly (Liverpool)

"L'esport pot ser injust, però sempre et posa en el teu lloc"

dimecres, 12 de gener del 2011

És Osvaldo o una estàtua humana de La Rambla?


Estava rentant els plats i vaig arribar tard a la informació esportiva del TN. Em vaig perdre el Dóna Pas de l'Espanyol i la primera imatge que veig, de l'entrenament i des de la cuina, és una estàtua huamana de La Rambla que s'acosta a Kameni i el saluda amistosament. Resulta que el cowboy de desvergonyides tonalitats morats que es passejava per Sant Adrià era... l'amic Osvaldo. Que si m'opero, que si no m'opero. Lu dit. Que l'Espanyol vagi fent la foto i Osvaldo que s'afanyi a contractar un assessor d'imatge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada