"Si no saps què fer dins l'area, marca i després discutirem les opcions" Bill Shankly (Liverpool)

"L'esport pot ser injust, però sempre et posa en el teu lloc"

dilluns, 28 de juny del 2010

Sandro: no convidis mai aquest paio a la llotja


Mick Jagger, el iaiete més marxós del món, no ha volgut mirar per la TV el Mundial de Sud-àfrica. Amb els calés que tinc i per quatre dies que em queden, marxo a veure els EUA amb el meu bon amic Bill Clinton (pronunciar Clínen) a l'altra punta de món. Que monos que estem a la llotja! Patapam! Els ianquis fora del Mundial per una Ghana que juga sense Essien (per lesió) i sense porter (per incompetència). Ups! On és la porta de servei per fugir?


Buenuuuu. No passa res. Em llevo i marxo a veure a Anglaterra. Que per alguna cosa són sir i per alguna cosa vaig nèixer a Dartford. Té. Fins i tot em poso una bufandeta dels Pross que em queda molt bé i va de collons pel refotut fred que fa en aquest país. Òndia. Ens han eliminat els alemanys per 4-1. De manera fulminant. Portaré malastrugança? Abans de tornar a països més civilitzats faré una darrera prova per comprovar-ho.

I el vocalista dels Stones (per favor no diguis Rollins) ha decidit donar suport al Brasil. Ha promès ser a la llotja per veure els de la canarinha contra Xile. Pobres brasilers! Ja es veien a quarts. Sabent aquesta informació de darrera hora, me'n vaig a apostar pels de Bielsa. Em faré d'or!

PS: Sandro si et demana una plaça a la llotja del Camp Nou, contesta-li això: Treu-li la llengua. Sense contemplacions!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada