"Si no saps què fer dins l'area, marca i després discutirem les opcions" Bill Shankly (Liverpool)

"L'esport pot ser injust, però sempre et posa en el teu lloc"

dilluns, 3 de gener del 2011

El joc més perillós


Els fumadors ja estem oficialment marginats. La Llei Antitabac treballa a ple rendiment. Em pregunto, però, si no són més nocives les màquines escurabutxaques (també ens costen molts diners els tractaments de ludopatia). Em pregunto, jo que sóc radicalment abstemi, perquè es tolera la presència d'alcohols d'alta graduació (també ens costen molts diners els tractaments contra l'alcoholisme). Una cosa i l'altra també és a la vista dels menors, no? I la pregunta del milió: per què el Govern no prohibeix que als bars hi hagi màquines que venguin tabac? Ah! Clar. Perquè es forren amb els impostos... Denuncien el que costa a la sanitat pública el tractament contra els fumadors i no avisen que tripliquen, com a mínim, les despeses amb els beneficis per la venda. Ai... fariseus...

1 comentari:

  1. Home, el que beu alcohol al meu costat no danya la meva salut. El que fuma, sí.

    ResponElimina