"Si no saps què fer dins l'area, marca i després discutirem les opcions" Bill Shankly (Liverpool)

"L'esport pot ser injust, però sempre et posa en el teu lloc"

dijous, 11 de novembre del 2010

Artur Mas segueix jugant a la puta i la Ramoneta amb la selecció estatal



El president de CiU, Artur Mas, va ser al Tinc una pregunta per a vostè de TVE i, com en el cas del cafè del Zapatero, el més important sorgeix de l'anècdota. La federació nacionalista segueix jugant a la puta i a la Ramoneta que és una de les característiques del sempre mal interpretat seny català indiferent al pas del temps i de les situacions socioeconòmiques canviants. A Mas li van preguntar si havia celebrat el triomf d'Espanya al Mundial de Sud-àfrica. La qüestió, que sens dubte en Mas ja se l'esperava, venia d'un noi de Tarragona. "No em va disgutar... Sí. Me'n vaig alegrar, vaja", diu el líder de CiU. Ara bé, un cop ha parlat la puta, ha de sortir la Ramoneta a la velocitat del llamp. "Això sí, no ho vaig celebrar i menys amb una bandera espanyola. Va ser un triomf amb gent de casa".

Un altre exemple? "Què votaria vostè en un hipotètic referèndum sobre la independència?". També era en els seus apunts dissenyats per quedar bé amb tothom. "Jo, com Artur Mas, votaria que sí". Ràpidament, es va afanyar a assegurar que "jo el que vull és que en plantegi alguna cosa que uneixi els catalans, com el pacte fiscal". La pobre Ramoneta ha anat de cul aquesta nit, a Sant Cugat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada