"Si no saps què fer dins l'area, marca i després discutirem les opcions" Bill Shankly (Liverpool)

"L'esport pot ser injust, però sempre et posa en el teu lloc"

dimarts, 5 d’abril del 2011

Els del Fòrum Manolo Clares em provoquen vomitera


Aquesta setmana, he parlat amb Paco Biosca, el metge lleidarà del Xakhtar. Em comparava Txigrinski amb Laurent Blanc. Em deia que el francès, com l'ucraïnès, havien estat grans jugadors abans i després de passar pel Barça però que amb la samarreta blaugrana no van tenir sort. No li falta un bri de raó, al meu humil entendre, al català.

Ara bé, resulta que els simpàtics representants del Fòrum Manolo Clares, que es pensen que tenen molta gràcia, van a l'hotel de concentració del Xakhtar i no se'ls acudeix res més que enfotre-se'n a la mateixa cara del pobre Dmtir Txigrinski. Li lliuren una rèplica de la Pilota d'Or de xocolata i el pobre jugador es queda palplantat sense saber massa què fer davant la magnitud de l'estupidesa. No m'agrada que la gent es rigui d'aquell que no ha tingut sort. En Txigrinski no s'ho mereix. Aquest grup tan divertit em provoca vomitara.

A vore, Txigrinski no va tenir sort i no va estar encertat. D'acord. No és fàcil jugar de defensa en un club com el FC Barcelona en el qual s'ha d'intervenir dos cops per partit i on els errors al darrera són molt visibles. Que jo sàpiga, l'ucraïnès no es mereix aquest menyspreu. No ha tingut una mala paraula cap el club, no ha donat problemes extraesportius, ha estat disciplinat, ha intentat aprendre... i les coses no han sortit bé. I punt.

Això no vol dir que no es pugui criticar el central. però amb arguments esportius. És odiós abusar d'aquest noi, enfotre-se'n a la seva cara i fer llenya de l'arbre caigut.

3 comentaris:

  1. Esta gente no son barcelonistas, son escoria

    ResponElimina
  2. Es mas, dime quienes son, dime algun nombre de estos del foro este. ¿Se puede mirar en algun sitio?

    ResponElimina
  3. Totalment d'acord amb tot el que dieu!
    Quan vaig veure la notícia per tv3 no m'ho podia creure, com hi pot haver gent tan poc aguda, tan prepotent i tan menyspreadora?
    Txigrinski no va tenir sort al Barça, però no cal burxar la ferida.
    Endavant amb el blog i VISCA EL BARÇA!!!

    ResponElimina