"Si no saps què fer dins l'area, marca i després discutirem les opcions" Bill Shankly (Liverpool)

"L'esport pot ser injust, però sempre et posa en el teu lloc"

dijous, 17 de juny del 2010

Vull que m'enterrin al Condis de sota casa!

Amb aquesta recerca d'ingressos atípics disfressats d'originalitat passa com els videos motivadors de Pep Guardiola: que no se n'ha d'abusar perquè es perd tota la gràcia de la sorpresa-enginy inicial. Fa un parell d'anys, Boca va anunciar que obria un cementeri pels seguidors bosteros que vulguessin descansar sota la bandera groga i blava d'aquesta entitat històrica del futbol argentí. La inicativa va ser rebuda per la premsa internacional amb bons ulls i una certa simpatia. No només per ser-ne els pioners, sinó quan el mateix Maradona anunciava que s'havia fet reservar un espai pel seu nínxol. Els titulars? fàcils. Molt fàcils. La proposta va arribar a Europa, l'Hamburg també ho farà, l'Atlètic de Madrid ja s'hi ha posat a treballar i el RCD Espanyol ja ho estava estudiant. Ja no fa cap mena de gràcia...

Ara resulta que el Circuit de Catalunya també ho està valorant. Diuen que els primers 1000 malalts del motor i de la benzina cremada que hagin traspassat podran descansar? instal·lar-se sota la Tribuna Principal. Aquesta empresa s'està fent d'or amb aquesta mena de gestions d'espais memorials. Deixar un familiar a Montmeló costarà 3.000 euros per 25 anys, més 100 a l'any de manteniment. Quin manteniment necessiten les cendres? em pregunto. A partir de l'octubre ja es podran deixar els primers èssers estimats ja que les obres començaran amb la canícula. M'abstinc de fer acudits fàcils i titulars esquitxats del millor humor que hi ha: el negre.



I jo em pregunto: A mi em poden soterrar (com dirien els amics de Vilaweb) al Condis de sota casa? Allà. Quietet. Al costat de l'ensaladilla russa. M'hi he guanyat el dret. Per hores i per diners invertits! Per què aquesta iniciativa no l'adopten altres entitats? Quedaria molt bonic al Parlament. Si pagues un xic més, podries estar sota el cul del Benach o al seu mega A8 amb TV. O al Zoo. Què et semblaria? Al costat del tigre. Per cert, has vist mai que es mogui aquest felí ratllat que hi ha a Barcelona? És d'atrezzo? Altres propostes: la Torre de Collserola, el Liceu, Port Aventura, l'aeroport...

1 comentari: