"Si no saps què fer dins l'area, marca i després discutirem les opcions" Bill Shankly (Liverpool)

"L'esport pot ser injust, però sempre et posa en el teu lloc"

dissabte, 5 de juny del 2010

Zeks, a 800 per hora


Seguint amb la meva croada economico-futbolística, m'he entretingut, per curiositat, a saber quan val la hora de Zeks (com diuen a les espanyes) Fàbregas. L'encara capità de l'Arsenal (amb enormes ganes de venir al Barça; ho sé de primeríssima mà) cobra amb els gunners la bonica quantitat de 131.000 euros a la setmana. És a dir, cada dia ingressa 18.714 euros al seu compte corrent. Amb unes divisions elementals, esbrinem que guanya 779,75 euros l'hora (que és més o menys el mateix que guanyem tu i jo al mes). Posem que el d'Arenys de Mar dorm una mitjana de vuit horetes. Es podria gastar en l'esmorzar (desajú que diu el meu sogre) la bonica quantitat de 6.200 euros. Les xifres, tot i que maregen, no tenen res a veure amb els mileuristes CR9 i Kaká. Quin país!

1 comentari:

  1. A la meva family també diuen "desdejuni", bonic palabro (correctíssim, per cert) que indica el fet de jalar el primer àpat del dia. El teu sogre es mou entre el "desdejuni" i el "desayuno" :-)

    ResponElimina