"Si no saps què fer dins l'area, marca i després discutirem les opcions" Bill Shankly (Liverpool)

"L'esport pot ser injust, però sempre et posa en el teu lloc"

divendres, 28 de gener del 2011

Drenthe, el putu amo, amb un pam de nas


"Jo, quina merda. I això que no tinc C+Ll. Per cert, per què m'assemblaré tant a la Whoopi Goldberg?

Sóc un gran admirador de Drenthe. Que si truca a Hombres, Mujeres y Viceversa, que si l'aturen circulant a gran velocitat per Alacant argumentant que una amigueta es trobava molt greu (la noia només anava amb una taja de cavall), que si una misteriosa visita a l'hospital, que si no em paguen jo no jugo... I ara, l'holandès ha rebut un nou i fenomenal pal. Tot il·lusionat, venia avisant de cara al partit de dissabte contra el FC Barcelona. "Els vull donar canya", deia l'ex del Madrit. Patapam. El seu tècnic ni el convoca. Drenthe marxa emprenyat i sense badar boca de l'entrenament. Enorme!! Ara sí que és perillós l'Hèrcules, l'únic equip que ha guanyat el Barça en lliga.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada