"Si no saps què fer dins l'area, marca i després discutirem les opcions" Bill Shankly (Liverpool)

"L'esport pot ser injust, però sempre et posa en el teu lloc"

dimecres, 27 d’octubre del 2010

Beckham-calçotets sense glamour!


Estic desolat. Jo que em pensava que David Beckham sortia a jugar els seus partits amb els LA Galaxy perfectament conjuntat i guarnit... i resulta que em surt a jugar un partit amb el conjunt estatunidenc amb uns calçotets totalment funcionals i sense cap mena de glamour. Dels de mercadillu, vaja. Ai la Victòria quan se n'assabenti. Ella que li havia deixat preparats uns gallumbus ultramoderns fashions al màxim i va l'ex del Madrit i agafa els que no tocaven. És Beckham humà? Ja tenia raó la meva iaia, ja. "Canvia't cada dia els calçotets que mai se sap què pot passar". Ella es referia, és clar, a imprevistes visites a la consulta del senyor metge o els sempre imprevisibles (i pel que semblava probables) ingressos a urgències.

Beckham es va haver de canviar els pantalons curts durant un matx de l'MLS i es va desplaçar a la banda per canviar-se. Per cert, sabies que els Galaxy, que tota la vida duien els colors verds i grocs, van haver de canviar el seu uniforme al blanc per tal que s'assemblés el màxim al del Reial Madrit per adaptar-lo a la vinguda de David Beckham a Califòrnia? No sé si el voldran per a la selecció anglesa de cara a l'Eurocopa del 2012. Vaja una icona sexual!

2 comentaris:

  1. Argh! Quin horror!!!Quin poc glamour!!!

    ResponElimina
  2. Tampoc hi ha el photo shop q hi havia en el anunci de calvin klein

    ResponElimina