"Si no saps què fer dins l'area, marca i després discutirem les opcions" Bill Shankly (Liverpool)

"L'esport pot ser injust, però sempre et posa en el teu lloc"

divendres, 1 d’abril del 2011

El vestidor del Madrit seguirà posant Shakira al Bernabéu


Aquesta setmana tota la premsa, la nostra i la d'ells, vomitava que el Reial Madrit havia vetat (censurat) Shakira a la megafonia del Bernabéu per la relació de la cantant colombiana-libanesa-catalana amb Gerard Piqué (que, per cert, cada cop s'assembla més al Ken de la Barbi). Jo no ho vaig entrar a valorar en cap mena de post. Senzillament, no m'ho creia i no m'ho segueixo creient. Em diuen que els jugadors del Reial Madrit, com també fa el Barça, són els encarregats d'ordenar quina música volen que soni pels altaveus abans del partit mentre escalfen. I, de moment, no pensen variar l'ordre de les cançons. Gerard Piqué té molts amics que vesteixen de blanc i alguns d'ells tenen en molt bon record el Waka-waka que va ser l'himne oficial del Mundial que ells també van guanyar a Sud-àfrica (Casillas, Ramos...) De tota manera, aquest dissabte a les 18:00h, tindrem la solució. L'Sporting de Preciado (el millor amic de Mou) es presenta al coliseum blanc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada