"Si no saps què fer dins l'area, marca i després discutirem les opcions" Bill Shankly (Liverpool)

"L'esport pot ser injust, però sempre et posa en el teu lloc"

dimarts, 12 d’abril del 2011

Figo: "Pep és com el meu germà i és padrí de la meva filla catalana"


Recordes la història de Caïm i Abel? Aquest dimarts a la matinada, el cap de relacions institucionals de l'Inter de Milà, Luis Figo, ha estat entrevistat a Veo7. El portuguès, a banda de les preceptives lloances al seu compatriota José Mourinho, s'ha referit a Pep Guardiola. Ha definit l'entrenador del Barça com "un germà. És el padrí d'una de les meves filles. Em va ajudar molt quan vaig arribar a Barcelona. L'amistat no té colors. Ell, com Mou, han estat dues persones importantíssimes a la meva vida".

Figo ha repassat els seus cinc anys al Barça. "A Barcelona vaig passar cinc anys meravellosos. Ho vaig guanyar tot, menys la Copa d'Europa, vaig conèixer la meva dona, vaig tenir la meva filla que és catalana, vaig crèixer com a futbolista. No tinc records dolents". Sobre el seu pas pel Reial Madrid, l'exblaugrana admet que "va ser una nova etapa. Vaig canviar per guanyar més en tots els sentits: prestigi títols, diners..."

El portuguès no oblida la xiulada del Camp Nou quan va sortir a la gespa del coliseum blaugrana vestit de blanc. "L'atmosfera va ser creada per un circ mediàtic. Pocs esportistes poden dir que els han escridassat més de 100.000 persones a l'hora. Em va ajudar a madurar, a crèixer per aguantar moltes coses. No només del futbol. De la vida".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada