"Si no saps què fer dins l'area, marca i després discutirem les opcions" Bill Shankly (Liverpool)

"L'esport pot ser injust, però sempre et posa en el teu lloc"

divendres, 15 d’abril del 2011

N'estic fins el Gorro de Garay!


No. No ho diu Mourinho. Ho dic jo. La presumpte col·laboradora televisiva (escric col·laboradora perquè Déu m'acaba d'il·luminar) Tamara Gorro sempre fa publicitat del seu xicot que, pel que deia, semblava una barreja entre CR7 i Messi (en la vessant esportiva) i Gandhi i Nacho Vidal (en l'espiritual) . Jo no sabia qui era. No és que em tragués la son, però sempre mola saber què hi ha. Resulta que és en Ezequiel Garay. Juas, Juas... Doncs la Gorro ja deu estar fent les maletes perquè sembla que l'argentí té el futur a l'Sporting de Portugal de Lisboa. Aquesta noia té el rècord d'expulsions en programes-abocador de Telecinco que se la van passant els uns als altres amb l'esperança que algú l'aguanti. No tenim sort. Primer la foten fora del HMYV, per mentidera, i després d'El Reencuentro, per histèrica. Garay, amb l'Ezequeil. No en tenia prou amb la temporadeta que porta, amb aguantar en Mou cada dia, sinó que s'allita amb aquesta... col·laboradora (que col·labora).
PS: Com que Garay no juga massa i potser no saps quina cara fa, aclareixo que la de la foto és Tamara :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada