"Si no saps què fer dins l'area, marca i després discutirem les opcions" Bill Shankly (Liverpool)

"L'esport pot ser injust, però sempre et posa en el teu lloc"

dimarts, 26 d’abril del 2011

Pep Guardiola ensenya les dents i ho aplaudeixo


Ja era hora. Hi ha gent que no es mereix cap altre mena de discurs que el de la contundència. Pep Guardiola, sempre mesurat (prudent i educat), ha esclatat aquest dimarts, en la roda de premsa prèvia a les semis de demà de la Champions al Bernabéu. Aplaudeixo en Pep. S'ha cansat de posar l'altra galta i ha tret les dents. Duru! Com l'Alejandro no hi és, en Pep no necessita ningú per treure's les castanyes del foc. Més que les paraules, el més impressionat ha estat la posada en escena. Posem-nos drets per aplaudir! Hem vist un Guardiola extremadament seriós, molt dur i que demanava "quina és la càmera de Xose. Li dic Xose perquè ell m'ha tutejat a mi".

"En aquesta sala de premsa, ell és el puto jefe, el puto amo. Demà ens enfrontem al camp, fora ell ja m'ha guanyat. Li regalo la seva Champions particular fora del camp, que en gaudeixi i se l'emporti a casa. No vull competir amb ell en cap moment. Només li recordo que hem estat junts quatre anys".

Acte seguit, Pep ha seguit amb l'artilleria pesada: "Nosaltres conquerim coses petitones que admiren el món. No acabarem mai si jo trec la meva llista d'agravis, però no tinc ni àrbitres ni directors generals que m'apuntin. Em coneix i jo el conec. Si es vol quedar amb els amics de Florentino Pérez, pot seguir llegint Albert Einstein. Em conec i em coneix. Ni tan sols justificaré les meves paraules. Només vaig felicitar el Madrid pel seu triomf a la gespa de Mestalla. De Mou n'aprenc moltes coses dins del camp, però procuro no aprende'n res fora".

La referència d'en Pep a Einstein arrenca de les paraules de Mou en la roda de premsa de les 15:00h en la qual ha citat el científic. "Com deia l'oncle Albert, la voluntat és una força motriu més gran que l'energia eòlica o l'atòmica. I la tenim nosaltres", ha assegurat. I, per acabar, una tapa servida amb ironia: "Sortirem onze a jugar. Potser el Madrid acaba amb 10". Ahhh Il Miracolo!!!!
Sabent com és en Pep (persona) espero que aquesta rajada no l'afecti a nivell interior.

En el pla estrictament esportiu, Pep Guardiola ha confirmat que Andrés Iniesta serà baixa. Com el català no és l'alsacià Wenger hem se suposar que el manxec no serà a la gespa del Bernabéu demà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada