"Si no saps què fer dins l'area, marca i després discutirem les opcions" Bill Shankly (Liverpool)

"L'esport pot ser injust, però sempre et posa en el teu lloc"

dilluns, 25 d’abril del 2011

Piqué "Em parteixo els morros al Mundial i escolto que insulto els espanyols"


Gran entrevista del País a Gerdard Piqué. La fa en Luis Martín. Val la pena llegir-la. T'ho recomano. Moment tendre del central blaugrana quan parla del seu germà Carles Puyol: "Me acuerdo que el día que volvió, en Bilbao, creo... En pleno partido, le dije: "Puyi, et trobava tant a faltar [te echaba tanto de menos]". Me dijo que me dejara de hostias, que me centrara. ¡No para! ¿No le conté el día que me dio la bulla con el partido parado? ¿No? Estaban atendiendo a alguien, la camilla en el campo, ganábamos 4-0, quedaban tres minutos y él pegándome gritos: "¡Gerard!". "¿Qué? Si está el partido parado...". "Da igual. Atento, que te conozco!"

Però també hi el gran moment en el qual se'l pregunta sobre la polèmica amb la selecció espanyola que ha provocat reaccions d'aquesta mena.

P: Quins són els seus sentiments vers la selecció espanyola?
R: Esa pregunta no me la haría si no fuera catalán, ¿no? Es muy triste. Llevo jugando desde los 16 años en la selección, me dejé los morros en Sudáfrica, literalmente, y aún leo tonterías de que yo insulto a los españoles. De ese tema no quiero hablar más porque me caliento. A quien dude le recuerdo que yo gané un Mundial con La Roja por si lo ha olvidado. Y me partí los morros.

1 comentari:

  1. És clar que sí PIqué ... no parlis més ... és que n'hi ha per cagar-s'hi ... collons per què no li fan aquesta pregunta al Casillas ... la caverna aquesta dels ous!!! (peluts)

    ResponElimina