"Si no saps què fer dins l'area, marca i després discutirem les opcions" Bill Shankly (Liverpool)

"L'esport pot ser injust, però sempre et posa en el teu lloc"

dijous, 9 de setembre del 2010

Odio Larissa Riquelme


No puc amb aquesta dona! Et passa el mateix o sóc jo? Estic fart de veure-la en pilotes per tot arreu! No hi ha web, esportiu o no, que aparegui tal i com la van parit. El que va començar sent una simpàtica situació (una noia que seguia els partits del Paraguai amb passió, amb el mòbil a la regatera, i que ara se'ns escapava un mugronet, ara no) ha acabat convertint-se una plasta que xupa més TV que la cocaïnòmana de la Esteban. Que si em despullo per Paraguai... Ah Ens han eliminat? Doncs em despullo per l'Uruguai. Que també ens han fet fora? Doncs em despiloto per Espanya. Revistes (no podia fallar Interviú), programes presumptament esportius i seriosos... i ara amenaça amb el primer nu integral en 3D i s'espera la propera aparició de bitllets amb la seva cara!. Montilla truca-la per veure si es despilota a la plaça de Sant Jaume (o al sagrat carrer Nicaragua) la nit del 28-N. Rubalcaba: a veure si ensenya les tetes si ETA deixa les armes, Rajoy envia-li un correu perquè es deixi retratar el cul amb el que queda del nostre Estatut gravat a la pell. Segur que hi cap! Prou!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada