La frase preferida dels nostres avis era "On anirem a parar?". Me la faig meva. Ara resulta que es posa, sobre la taula, el que fins ara era un secret a veus. Amb l'excusa de la crisi, acabarem pagant per tenir una feina. No cobrant per treballar. És el que se li ha plantejat, sense eufemismes, a
Pedro de la Rosa. El barceloní em cau simpàtic. És un excel·lent pilot que es resisteix a penjar la granota o el volant malgrat la seva edat. Sonava com a possible pilot d'Hispania per a la propera temporada però sembla que si en Pedrito no posa diners a l'escuderia ibèrica, l'ex de McLaren haurà de mirar-se les curses des de la TV.
“Pedro de la Rosa no té un volant a
Hispania Racing si no aporta diners", ha dit José Ramón Carabante que és el patró de l'escuderia. De quants diners estem parlant? Em pregunto jo. "Entre vuit i 10 milions d'euros" Òstia tres Afellays. Segons Carabante és el que costa rebaixar dos segons per volta. Doncs com el pobre Pedro no s'inventi un canvi de sexe d'urgència per anar al DEC, ho té magre.
Hispania Racing no té massa diners. No ens enganyem. De fet, han trencat amb Toyota i la situació econòmica és desesperada per a l'equip de Carabante. La F1 és un esport en el qual rebaixar una dècima costa molts euros, però crec que la feina del català és pilotar i cobrar i no pas fer de comercial. Els Carabante's Boys tenen un pressupost de 55 milions d'euros (en volen 65 per a 2011) que, perquè et facis a la idea, és almoïna per lluitar amb una Ferrari que mou uns 400 milions.
De moment, l'escuderia incorpora l'empresari que compartia pupitre amb Aznar, Juan Villalonga, que va ser president de Telefónica, estudia instal·lar-se a Barcelona o a Madrid (s'ho endurà qui pagui més) i estrenen nou acord amb Williams (més baratets que Toyota) per a la caixa de canvis.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada