"Si no saps què fer dins l'area, marca i després discutirem les opcions" Bill Shankly (Liverpool)

"L'esport pot ser injust, però sempre et posa en el teu lloc"

diumenge, 19 de setembre del 2010

... I Eto'o ha obert la boca


Samuel Eto'o, davanter de l'Inter, ha repassat la seva sortida del FC Barcelona al diari francès L'Equipe. El camerunès, condemnat per dir les veritats sobre Deco i Ronaldinho que aprofitaven els entrenaments per gratar-se els ous, ha explicat que "Messi li va demanar a Guardiola que no marxés. Fes fora a qui vulguis, però no a Eto'o", assegura l'africà que li va dir l'argentí al tècnic blaugrana. De fet, assegura que ell "mai va ser un problema en el vestidor". És més, subratlla que "tots els meus entrenadors et diran que sóc un gran professional, no he estat un model a seguir en matèria de disciplina, però sempre he estat rigorós".


L'africà recorda que "he contribuït a l'èxit col·lectiu del club català. Quan Ronaldinho va arribar al Barça, no va guanyar res. Quan vaig arribar jo, es va guanyar tot. Quan Guardiola volia que marxés, Messi el va anar a veure i li va dir: fes que marxi qualsevol, però no Eto'o". El nerazzurro creu que sempre ha mantingut una "bona relació" amb tots els entrenadors que ha tingut. De fet, recorda que tant Guardiola, com Mourinho, com Rijkaard "m'han considerat com un líder. Per tant, parlàven amb mi i em demanàven opinió".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada